
Ο Λάκης Γαβαλάς μετά τη νέα του σύλληψη, αφέθηκε ελεύθερος και επέστρεψε ξανά στις αγαπημένες του ασχολίες!.....
Σήμερα ξύπνησε πρωί πρωί και έπιασε δουλειά ο επιχειρηματίας και σχεδιαστής!
Τι έκανε; Ασχολήθηκε με τα ρούχα, με τις δημιουργίες του!
Ο Λάκης ανέβασε στο προφίλ του στο twitter μία φωτογραφία όπου επεξεργάζεται λεπτομερώς ένα T-Shirt γράφοντας «Καλημέρα. Μπότοξ χλωρίνης στο... t-shirt».