Η Χρυσάνθη Στεφανίδου...παίκτρια της γυναικείας ομάδας μπάσκετ του Άρη τη δεκαετία του 1970,....
άφησε την τελευταία της πνοή τα χαράματα στο Ιατρικό Διαβαλκανικό Κέντρο της Θεσσαλονίκης, όπου νοσηλεύοταν τους δύο τελευταίους μήνες ύστερα από λεπτή εγχείρηση στον εγκέφαλο.
άφησε την τελευταία της πνοή τα χαράματα στο Ιατρικό Διαβαλκανικό Κέντρο της Θεσσαλονίκης, όπου νοσηλεύοταν τους δύο τελευταίους μήνες ύστερα από λεπτή εγχείρηση στον εγκέφαλο.
Το τελευταίο διάστημα προπονούσε τόσο την ομάδα του Δήμου Θεσσαλονίκης όσο και την ομάδα των special olympics, με τις οποίες κατέκτησε μετάλλια και διακρίσης.Ήταν μια από τις σπουδαιότερες μορφές του μπάσκετ της Θεσσαλονίκης.
Η κηδεία της θα γίνει στα Κοιμητήρια Αναστάσεως στην Μαλακοπή Θεσσαλονίκης στις 17:30 το απόγευμα της Δευτέρας (9/9), ενώ η σωρός της θα εκτεθεί στο παρεκκλήσι των κοιμητηρίων από τις 14:00 το μεσημέρι.








