ΣΟΚ!!!!ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΔΗΛΩΣΗ ΕΚΑΝΕ Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ!!!!!!

Lagrend creme Lagrend creme
Αν και το τελευταίο...διάστημα είναι ο πιο πολυσυζητημένος καλλιτέχνης,ο Παντελής....
Παντελίδης δεν έχει "τυφλωθεί" από τα φώτα και παραμένει προσγειωμένος.Σε πρόσφατη συνέντευξή του μίλησε για την ξαφνική δημοσιότητα. 

Σε ερώτημα του δημοσιογράφου για το αν φοβάται μήπως είναι απλώς ένα "πυροτέχνημα" απαντά:

"Συνήθως η ξαφνική πτώση έχει να κάνει με το χαρακτήρα του ανθρώπου, με το πόσο η δημοσιότητα είναι ικανή να αλλοιώσει την προσωπικότητα του. 

Κι εγώ δεν ανήκω στην κατηγορία αυτή. Δε με τρελαίνει η επιτυχία, αλλά ούτε με ενοχλεί η αποτυχία".Ο τραγουδιστής εξομολογείται στο "Πρώτο Θέμα" ότι παραμένει ο ίδιος άνθρωπος και δεν έχει αλλάξει στο παραμικρό. 

"Είμαι ο ίδιος άνθρωπος που ήμουν και πριν δεν έχω αλλάξει σε κάτι. Και δεν το έχω κάνει όχι γιατί πρέπει, αλλά γιατί δεν θέλω ν' αλλάξω.

Οφείλω να σου πως πως οι γνωστοί μου έχουν αυξηθεί κατά πολύ, αλλά οι φίλοι μου και οι κολλητοί μου είναι τα ίδια άτομα που είχα από μικρός". 

× ?

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

Σας άρεσε; Μοιραστείτε το!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 
close(x)

Lagrend creme