Η Αποκάλυψη Σόκ του Ηλία Ψινάκη: " Η Αλήθεια είναι ότι είμαι... "

Lagrend creme Lagrend creme
Ο Ηλίας Ψινάκης κάνει χιούμορ συνεχώς.....
για την ηλικία του.

Ο γνωστός μάνατζερ μίλησε στο περιοδικό «Down Town» για όσα τον χωρίζουν με τον Τρύφωνα Σαμαρά καθώς και για το γεγονός ότι είναι ευκατάστατος. 

Ξεκαθαρίζει ότι ποτέ δεν είχε καμία διαφορά με τον Λάκη Γαβαλά, ενώ για τον Τρύφωνα Σαμαρά είπε χαρακτηριστικά: 

«Με τον Τρύφωνα είχαμε μια διάσταση απόψεων – να σ’ το θέσω πιο κομψά – λόγω μεγάλης διαφοράς επιπέδων. Εγώ είμαι γέρος, μεσουράνησα στα μέσα του προηγούμενου αιώνα. Έχω άλλη κουλτούρα, άλλη νοοτροπία, άλλη μόρφωση και άλλες αντιληπτικές σταθερές. Αλλά ο καθένας δικαιούται να έχει τη δική του οπτική γωνία, μην είμαστε στενόμυαλοι». 

Ο Ηλίας Ψινάκης είναι γνωστό ότι έχει οικονομική άνεση, εξηγεί όμως γιατί δουλεύει: «Αν σταματήσω να δουλεύω, θα πεθάνω! Ο όποιος στόχος για μένα είναι πηγή ζωής και ενέργειας. Την ελευθερία που έχω να λέω τη γνώμη μου και να κάνω ό, τι γουστάρω την οφείλω στο ότι είχα την τύχη να είμαι καλυμμένος από την οικογένειά μου. 

Γιατί δεν έχω καμία ανάγκη να μπω σε κανένα σύστημα και να εξυπηρετώ συμφέροντα που δεν μου επιτρέπουν η ηθική και η συνείδησή μου, όπως κάνει, δυστυχώς, ο περισσότερος κόσμος».

× ?

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

Σας άρεσε; Μοιραστείτε το!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 
close(x)

Lagrend creme