Η εξομολόγηση του Κατίδη που σοκάρει : " Η Αλήθεια είναι οτι Είμαι... "

Lagrend creme Lagrend creme
Σε μία εκ βαθέων εξομολόγηση... ο πρώην παίκτης της ΑΕΚ, Γιώργος Κατίδης, μίλησε για τον περίφημο χαιρετισμό του που προκάλεσε....
αντιδράσεις. 

Αρχικά, περιέγραψε την σκηνή με τον περίφημο χαιρετισμό: «Βάζω το γκολ και σηκώνω το χέρι για να σηκωθεί ο κόσμος. Θεώρησα ότι ο κόσμος θα έπρεπε να σηκωθεί και να πανηγυρίσει μαζί μου. 

Να προσκυνήσει. Είχα δει ένα video από τη συνέντευξη Τύπου της Χρυσής Αυγής που απαιτούσε από τους δημοσιογράφους να σηκωθούν και από εκεί πήρα το χαιρετισμό». 

Και συνέχισε: «Ουσιαστικά το σχολείο το σταμάτησα στη β’ γυμνασίου. Στο Λύκειο δεν πάτησα. Δεν γνώριζα ότι αυτός είναι ναζιστικός χαιρετισμός. Μου έμαθε ο Λίνεν, με έβαλε και διάβασα βιβλία. Με έπιασε από τον γιακά και με ρώτησε: είσαι ναζιστής; 

Δεν είμαι ναζιστής, δεν κάνω παρέα με τέτοια άτομα. Ευχαριστώ τον κ. Λίνεν γιατί πιστεύω ότι με κατάλαβε. Μετά το περιστατικό, ντρεπόμουν να πάω σπίτι. Η μητέρα μου ήταν σε τραγική κατάσταση». 

Ολοκληρώνοντας, ο 20χρονος επιθετικός είπε: «Η ΑΕΚ είναι μία οικογένεια προσφύγων και δικαιολογημένα πληγώθηκαν. Ευχήθηκα να μην είχα βάλει ποτέ αυτό το γκολ. Έχω κάνει τατουάζ την ημερομηνία του περιστατικού. 

Είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Την πρώτη περίοδο φοβόμουν μήπως είμαι πρότυπο για τους ναζιστές. Με σταματούσαν κάποιοι και μου έλεγαν «είσαι μάγκας». Εγώ τους έλεγα «δεν είμαι μάγκας, είμαι βλάκας».

× ?

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

Σας άρεσε; Μοιραστείτε το!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 
close(x)

Lagrend creme