Η Δήλωση Σόκ του Νίκου Αναδιώτη που θα συζητηθεί : "' 'Eχω κάνει σεξ με... "

Lagrend creme Lagrend creme

Ο δημοφιλής ηθοποιός Νίκος Αναδιώτης...έδωσε συνέντευξη στο «ΛΟΙΠΟΝ»....
και μίλησε για τις γυναίκες που έχει πάει στη ζωή του, αποκαλύπτοντας ότι έχει κάνει σεξ με τριψήφιο αριθμό γυναικών. 

Συγκεκριμένα δήλωσε τα εξής: «Δεν θεωρώ ότι έχω πάει με περισσότερες γυναίκες από κάποιον άλλο. 

Δεν νομίζω ότι υπάρχει άντρας που να μετράει τις γυναίκες που έχει πάει. Αυτό το κάνεις 15 χρονών μέχρι τα 16. Νομίζω πως το νούμερο των γυναικών που έχω πάει είναι τριψήφιο. Είναι κάτι που δε με αφορά πλέον, το έχω αφήσει στο παρελθόν. 

Από τη στιγμή που αποφάσισα ότι η Βασιλική θα είναι η γυναίκα για το υπόλοιπο της ζωής μου δεν μπαίνω στη διαδικασία να θυμηθώ τι έχω κάνει στο παρελθόν με το άλλο φύλο. Το έχω κλείσει στο χρονοντούλαπο της ζωής. Δεν με νοιάζει, δεν με απασχολεί.» 

Να πούμε, για όσους δεν το γνωρίζουν ότι η Βασιλική είναι η σύζυγός του. Επίσης να εκφράσουμε την ...λύπη μας, που δεν ... πιέστηκε να απαντήσει για τον ακριβή αριθμό των γυναικών, που έχει πάει. Διότι τριψήφιο είναι και το 100, τριψήφιο και το 999. Υπάρχει όμως τεράστια διάφορα μεταξύ τους. Δε νομίζετε;

× ?

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

Σας άρεσε; Μοιραστείτε το!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 
close(x)

Lagrend creme