Διάσημος Έλληνας ηθοποιός έπαθε έμφραγμα και η μητέρα του το έμαθε από...

Lagrend creme Lagrend creme
Στο περιοδικό ΛΟΙΠΟΝ μίλησε...ο ηθοποιός....
Σταύρος Νικολαϊδης για το καρδιακό πρόβλημα που αντιμετώπισε και τον οδήγησε στην εντατική. 

Στην ερώτηση του δημοσιογράφου εάν φοβήθηκε από αυτήν την περιπέτεια της υγείας του δηλώνει:"Το χειρότερο όλων ήταν ότι δεν ήθελα να τρομάξω τους δικούς μου χωρίς να ξέρω τι ακριβώς περνάω. 

Ενημέρωσα μόνο τα αδέρφια μου, που είναι νεότεροι και πιο ψύχραιμοι, και τους είπα να μην το πουν στο μπαμπά και την μαμά. Την δεύτερη μέρα η μάνα μου έβλεπε μεσημεριανή εκπομπή στην τηλεόραση και άκουσε:" Μεταφερόμαστε στην Λάρισα, όπου έχει εισαχθεί με καρδιακό επεισόδιο ο Σταύρος Νικολαίδης». 

Πώς δεν την "χάσαμε" τη μάνα μου ήταν θαύμα! Το έμαθε την Ελεονώρα Μελέτη. Τόσο μεγάλη αναστάτωση, φρίκαρε η γυναίκα, τι να σου πω.




Μου είχαν πάρει το κινητό, γιατί επηρέαζε τα μηχανήματα και δεν μπορούσα να επικοινωνήσω μαζί της για να την ηρεμήσω. Ο μόνος μου σύνδεσμος ήταν η αρραβωνιαστικιά μου, που βρισκόταν όλες τις ώρες έξω από την εντατική"Μόλις βγήκες από την εντατική, τι έγινε;

"Τι μπορούσα να κάνω από εκεί και πέρα; Ποιος έδωσε την είδηση και πως μαθεύτηκε δεν το ξέρω".

× ?

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

Σας άρεσε; Μοιραστείτε το!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 
close(x)

Lagrend creme