ΣΟΚ!!! Βόγλης: "Έχασα το σπίτι μου!!!" Toκογλύφοι: “Εμείς σπάμε πόδια και χέρια!!!”

Lagrend creme Lagrend creme
Ο γνωστός ηθοποιός πριν τρία χρόνια έχασε την τριώροφη κατοικία του στη Γλυφάδα,....
ενώ όπως αποκάλυψε στο περιοδικό ΕΓΩ, κάποια στιγμή δανείστηκε χρήματα από τοκογλύφους και στη συνέχεια δέχθηκε απειλές ακόμη και για τη ζωή του.

«Ήταν σοκαριστικό. Πόνεσα πολύ όταν έχασα το σπίτι, διαφορετικά θα ήμουν αναίσθητος. Πιστεύω όμως, πως όταν κλείσει ένα θέμα, ανήκει στο παρελθόν. Δεν το διαγράφω, αλλά έχει φύγει. Με ενδιαφέρει να ζω το παρόν και να κοιτάζω το μέλλον», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια μίλησε για την περίοδο που δεχόταν εκβιασμούς από τοκογλύφους. «Όταν δανειζόμουν χρήματα για να μπορέσω να προχωρήσω το σπίτι, επειδή μου ήρθαν ανάποδα τα πράγματα, δέχθηκα μεγάλο εκβιασμό» είπε, ενώ αποκάλυψε ότι τον απείλησαν ακόμη και για τη ζωή του.
«Δέχθηκα κάποιες ψιλο-απειλές του τύπου “εμείς σπάμε πόδια και χέρια”. Ήταν από κάτι μούτρα τοκογλύφους, στους οποίους είπα: “Ελάτε όποτε θέλετε να μου σπάσετε και τα χέρια και τα πόδια, και να δούμε ποιος θα βγει μαχαιρωμένος!”»

× ?

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

Σας άρεσε; Μοιραστείτε το!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 
close(x)

Lagrend creme