Χρήστος Χολίδης: «Ο κολλητός μου βρέθηκε νεκρός στην Ομόνοια»

Lagrend creme Lagrend creme
Λαϊκός τραγουδιστής, λαϊκό παιδί, αρρενωπό αρσενικό που δεν φοβάται να πάρει την ευθύνη....
αλλά και να διεκδικήσει όλα όσα επιθυμεί. Ο Χρήστος Χολίδηςέχει μεγαλώσει σε μια φτωχή και άγρια συνοικία αλλά κατάφερε να βγει αλώβητος.
Για τη γειτονιά και τους φίλους του στα δυτικά προάστια μίλησε ο τραγουδιστής στο περιοδικό Omikron και μοιράστηκε με τους αναγνώστες τις εμπειρίες και τα βιώματά του. «Το Αιγάλεω, στο οποίο μεγάλωσα, ήταν μία φτωχή και άγρια συνοικία. 
Αρκετά παιδιά που μεγαλώσαμε μαζί έμπλεξαν με ναρκωτικά και μάλιστα ο κολλητός μου βρέθηκε νεκρός στην Ομόνοια από χρήση ναρκωτικών ουσιών. Εγώ, επειδή ασχολήθηκα από μικρός με τον αθλητισμό, είχα μία αποστροφή για όλα αυτά. 
Εμένα το πρόγραμμά μου ήταν σπίτι-σχολείο, σχολείο-γήπεδο και μετά γήπεδο-σπίτι. Και να ήθελα δηλαδή, δεν προλάβαινα να μπλέξω με κακές παρέες ή να παρασυρθώ. Αλλά, να σου πω κάτι. 
Κανένας δεν βρέθηκε ποτέ να μου προτείνει να δοκιμάσω ναρκωτικά. Θεωρώ ότι αν κάποιος θέλει να μπλέξει με τέτοιες ιστορίες, δεν περιμένει να του πει κάποιος: «Θες να δοκιμάσεις»; Ίσως να με φοβόντουσαν κιόλας, επειδή ήμουν δύο μέτρα και να σκέφτονταν: 
«Άσε καλύτερα, μη νευριάσει αυτός και ξεχάσει τα γαλλικά που ξέρει και μας ρίξει κανένα χαστούκι», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Χρήστος Χολίδης.
Αυτή την περίοδο ο τραγουδιστής εμφανίζεται στο VOX μαζί με τον Πάνο Καλλίδη, τη Χρύσπα και την Κατερίνα Στικούδη.

× ?

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

Σας άρεσε; Μοιραστείτε το!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 
close(x)

Lagrend creme