Έκτακτο:Tο τέλος της καριέρας του Ρονάλντο . . .

Lagrend creme Lagrend creme
Ο Cristiano Ronaldo μετά...την επίσημη ανανέωση του συμβολαίου του....
που τον δένει με τη "βασίλισσα" μέχρι το 2018 δήλωσε πανευτυχής να είναι μέρος του μεγάλου συλλόγου αυτού που πλέον νιώθει σαν σπίτι του. 
Αναλυτικά οι κυριότερες δηλώσεις του 28χρονου: 

Όταν ρωτήθηκε γιατί 
προτίμησε τη Ρεάλ σε σχέση με την παλιά ομάδα του, Manchester United, απάντησε: 

 "Θα είμαι ειλικρινής μαζί σας. Όλοι ξέρουν ότι ήμουν στη Manchester United για 6 χρόνια.Μου προσέφεραν πάρα πολλά πράγματα και δεν το ξεχνάω αυτό. Αλλά η Manchester αποτελεί παρελθόν.Τώρα η ομάδα μου είναι η Ρεάλ Μαδρίτης.Εδώ είναι το σπίτι μου, η οικογένειά μου. Είμαι πανευτυχής εδώ.
Σέβομαι όλες τις ομάδες που ενδιαφέρθηκαν για μένα, αλλά ο στόχος μου, όπως ξέρει και ο πρόεδρος, είναι να βρίσκομαι εδώ ίσως και μέχρι το τέλος της καριέρας μου. 

Βέβαια κανείς δεν ξέρει για το μέλλον αλλά είμαι πολύ χαρούμενος εδώ. Υπέγραψα συμβόλαιο για τα επόμενα 5 χρόνια. Έτσι, αν όλα πάνε καλά, θέλω να κερδίσω τρόπαια με την ομάδα και εκτιμώ πολύ το γεγονός ότι οι οπαδοί ακόμη με θέλουν εδώ. Θέλω απλά να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό στο γήπεδο, όπως πάντα, με γκολ και προσπαθώντας να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου.

" Σε ερώτηση που του τέθηκε σχετικά με το αν θα είναι αυτός ο πιο ακριβοπληρωμένος παίκτης απάντησε: 

"Αυτό δεν έχει καθόλου σημασία. Στον κόσμο υπάρχουν σημαντικότερα πράγματα από τα χρήματα. Είμαι
 εδώ επειδή αγαπώ την ομάδα."

 Τέλος ευχαρίστησε όλα τα άτομα της ομάδας : 

"Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, τον προπονητή μου ,όλα τα άτομα της ομάδας και φυσικά τον πρόεδρο. Είμαι αρκετά χαρούμενος με αυτήν τη συμφωνία και είμαι έτοιμος να συνεχίσω πιο αποφασισμένος από ποτέ.

" Ο Florentino Perez δήλωσε πως σήμερα ήταν μια ιδιαίτερη μέρα αφού πραγματοποιήθηκε το όνειρο κάθε madridista. Συγκεκριμένα :" Σήμερα είναι μια μεγάλη μέρα για το σύλλογο. Κάναμε αληθινό το όνειρο κάθε madridista. Την ανανέωση του Cristiano Ronaldo." και συνέχισε απευθυνόμενος προς τον ίδιο το Ronaldo: "Πρέπει να κάνουμε ακόμα μεγαλύτερη την ιστορία του συλλόγου. Αυτό ήταν και θα παραμείνει το σπίτι σου!

× ?

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

Σας άρεσε; Μοιραστείτε το!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 
close(x)

Lagrend creme