Πώς ζει σήμερα η Στέλλα Μπεζαντάκου. Η επένδυση σε σeξ shop & η γνωριμία με τον σύντροφό της σε μοναστήρι

Lagrend creme Lagrend creme
Την Στέλλα Μπεζαντάκου την γνωρίσαμε το 2003 μέσα από το reality του Mega, Bar.....
Από εκεί και μετά, απασχόλησε πάρα πολύ, με την καριέρα της στο τραγούδι, τις εμφανίσεις της σε νυχτερινά κέντρα αλλά και τους τσακωμούς της με άλλους celebrities στα τηλεοπτικά παράθυρα. Σήμερα, η Στέλλα Μπεζαντάκου έχει αποσυρθεί από τον μαγικό κόσμο της showbiz, περνώντας τον περισσότερο χρόνο της, στο διαμέρισμά της στην Άνω Γλυφάδα και το εξοχικό της στο Λαγονήσι. Παρέα της, τα σκυλάκια της που λατρεύει αλλά και ο επί τέσσερα χρόνια σύντροφός της, Χρήστος Γκίκας.
"Είμαι πολύ καλά, ήρεμη κι ερωτευμένη. Απέχω από το χώρο από επιλογή. Είμαι τέσσερα χρόνια με τον Χρήστο και είμαι ευτυχισμένη", λέει η Στέλλα Μπεζαντάκου, μόλις αναφέρουμε τον σύντροφό της.
Πως γνώρισες τον Χρήστο; Τυχαία! Σε ένα μοναστήρι στο Κορωπί. Είχαμε πάει με διαφορετικές παρέες για την Ανάσταση κι έτσι έγινε η πρώτη επαφή μεταξύ μας. Βγήκαμε κάποιες φορές, είδαμε ότι ταιριάζουμε και γίναμε ζευγάρι. Έχω αλλάξει πολύ από τότε που τον γνώρισα. Είμαι καλά. Μάλλον με είχε κουράσει όλο αυτό που γινόταν και δεν το είχα καταλάβει. Ήμουν συνέχεια στην τηλεόραση.
Ναι, αλλά οι εκπομπές σου έδιναν βήμα κι εσύ πήγαινες. Πήγαινα για να απαντάω. Αν γυρνούσα το χρόνο πίσω, δεν θα το έκανα όλο αυτό. Θα τους άφηνα να λένε για μένα χωρίς να παίρνω θέση.
Θα παντρευτείτε; Μένουμε μαζί από την δεύτερη εβδομάδα γνωριμίας μας και νιώθω πως ζω σαν παντρεμένη. Θα παντρευτούμε πάντως, είναι στα σχέδιά μας αλλά δεν έχουμε ορίσει ημερομηνία.
Με τι ασχολείται ο Χρήστος; Έχει κάποια χωράφια στα οποία έχει βάλει φωτοβολταϊκά και παράλληλα διατηρεί εκτροφείο ροτβάϊλερ.
Αφού απέχεις από τα νυχτερινά κέντρα πως βιοπορίζεσαι; Κάνω κάποιες επιλεκτικές εμφανίσεις εκτός Αθήνας. Να τραγουδάω στην Αθήνα, να ξενυχτάω και να μην πληρώνομαι; Γιατί; Τζάμπα το ξενύχτι. Έβγαλα όμως και χρήματα. Βέβαια έχω δάνεια και οφειλές σε πιστωτικές κάρτες. Έχω δύο σπίτια που τα νοικιάζω κι ένα που μένω στην Άνω Γλυφάδα. Παίρνω τα ενοίκια, αλλά κι αυτά έχουν πέσει πολύ γιατί ο κόσμος δυσκολεύεται.
Ο σύντροφός σου, σου επέβαλλε να αλλάξεις επάγγελμα; Δεν μου επιβάλλει κανείς, τίποτα. Δεν του αρέσει και πολύ το επάγγελμά μου, αλλά δεν μου λέει κάτι. Είναι εκτός χώρου και δεν μπορεί να καταλάβει την δουλειά μου. Δεν πειράζει όμως.
Έχει ακουστεί ότι σκέφτεσαι να ανοίξεις ένα σeξ shop. Αυτό είναι αλήθεια, αλλά το σκεφτόμουν παλιότερα. Τώρα ο κόσμος δεν έχει χρήματα. Αν επένδυα κάπου χρήματα, θα ήταν σε ένα καφέ. Θέλω να ανοίξω μια μικρή καφετέρια στην Άνω Γλυφάδα κοντά στο σπίτι μου, που θα πουλάει φτηνά τον καφέ.
Δεν σου λείπει η δημοσιότητα; Τι σου λέει ο κόσμος στο δρόμο; 12 χρόνια την έχω ζήσει την δημοσιότητα και με το παραπάνω. Δεν μου λείπει καθόλου. Μπούχτησα. Ήταν επιλογή μου να μείνω εκτός και περνάω πολύ καλά. Δεν πέρασα ούτε κατάθλιψη ούτε τίποτα. Ο κόσμος στο δρόμο με σταματάει, μου μιλάει, μου λέει ωραία πράγματα. Από τη Νάνσυ Παραδεισανού

× ?

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

Σας άρεσε; Μοιραστείτε το!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 
close(x)

Lagrend creme