Τη στιγμή που το εγχώριο σιδηροδρομικό δίκτυο παραπέμπει, σε μεγάλο βαθμό,.....
στην εποχή του Τρικούπη, σε λίγες ημέρες ξεκινάει η λειτουργία της γραμμής υψηλής ταχύτητας Παρίσι-Βαρκελώνη.
Η απόσταση μεταξύ των δύο ευρωπαϊκών πόλεων θα διανύεται σε έξι ώρες και 25 λεπτά, καθώς το τρένο που θα διαχειρίζονται από κοινού η γαλλική SNCF και η ισπανική Renfe θα αναπτύσσει ταχύτητες έως και 320 χλμ ανά ώρα.
Με το δρομολόγιο αυτό μπαίνουμε επίσημα στην εποχή του ανταγωνισμού μεταξύ αεροπλάνων και σιδηροδρόμων, αναφέρουν τα ξένα media. Ας σημειωθεί ότι η SNCF έχει υποβάλει προσφορά για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Πηγή:www.capital.gr
στην εποχή του Τρικούπη, σε λίγες ημέρες ξεκινάει η λειτουργία της γραμμής υψηλής ταχύτητας Παρίσι-Βαρκελώνη.
Η απόσταση μεταξύ των δύο ευρωπαϊκών πόλεων θα διανύεται σε έξι ώρες και 25 λεπτά, καθώς το τρένο που θα διαχειρίζονται από κοινού η γαλλική SNCF και η ισπανική Renfe θα αναπτύσσει ταχύτητες έως και 320 χλμ ανά ώρα.
Με το δρομολόγιο αυτό μπαίνουμε επίσημα στην εποχή του ανταγωνισμού μεταξύ αεροπλάνων και σιδηροδρόμων, αναφέρουν τα ξένα media. Ας σημειωθεί ότι η SNCF έχει υποβάλει προσφορά για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Πηγή:www.capital.gr