Παπαρίζου για Σφακιανάκη: "Δεν μου αρέσει ο φασισμός. Απεχθάνομαι τον...".

Lagrend creme Lagrend creme
 Παπαρίζου για Σφακιανάκη: "Δεν μου αρέσει ο φασισμός. Απεχθάνομαι τον...".
Η γνωατή τραγουδίατρια λέει τη γνώμη της και για την αποχώρηση της Δέσποινας Βανδή από το σχήμα....
Η Έλενα Παπαρίζου σε μια απενεχοποιημένη συνέντευξη στο Πρώτο Θέμα δεν διστάζει να πάρει θέση για τις πρόσφατες πολυσυζυτημένες δηλώσεις του Νότη Σφακιανάκη, σλλά και την αποχώρηση της Δέσποινας Βανδή:

«Καθένας μπορεί να εκφράζει τη γνώμη του, αλλά θεωρώ ότι είναι κρίμα το 2013 να υπάρχουν απόψεις που σχετίζονται με τα άκρα. 

Το είπα και σε μια συνέντευξη μου στη σουηδική τηλεόραση.Δεν μου αρέσει ο φασισμός και απεχθάνομαι τον ρατσισμό όποιους κι αν αφορά: τους άσπρους, τους μαύρους, τους χοντρούς, τους λεπτούς, τους gay, τους μετανάστες, τους άρρωστους. 

Τον Νότη τον σέβομαι ως καλλιτέχνη, αλλά καταννοώ και τη λογική της Δέσποινας που έγραψε ότι είναι παιδί μεταναστών. Εγώ δεν είμαι απλά παιδί μεταναστών. Έγινα και η ίδια μετανάστρια. Επομένως έχω δύο λόγους παραπάνω να συμφωνώ με τη στάση της.»

× ?

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

Σας άρεσε; Μοιραστείτε το!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 
close(x)

Lagrend creme