Κωνσταντίνα: «Ναι, έχω χάσει τα πάντα»

Lagrend creme Lagrend creme
konstantina
Για τη δύσκολη κατάσταση στην οποία έχει βρεθεί μίλησε η Κωνσταντίνα.....
Η γνωστή τραγουδίστρια σε πρόσφατη συνέντευξή της μίλησε για τις οικονομικές δυσκολίες που επηρέασαν τελικά αρνητικά και την ψυχολογία της. 

Η Κωνσταντίνα δεν δίστασε να παραδεχθεί πως η δουλειά της δεν πήγε καλά, αφού οι εμφανίσεις της ήταν ελάχιστες το τελευταίο διάστημα και αυτό εκτός από τα οικονομικά προβλήματα, «έριξαν» επικίνδυνα την ψυχολογία της.
«Ναι, έχω χάσει τα πάντα. Αυτό μου δημιούργησε ψυχολογικό, με έριξε κάτω ψυχολογικά. Η δουλειά μου έτσι όπως εξελίσσεται, με λίγες εμφανίσεις, δεν μπορεί να με βοηθήσει τόσο πολύ ψυχολογικά. Αν τραγουδούσα κάθε μέρα, θα ξέφευγα. Είπα να ξεκινήσω με το χορό, να μου αλλάξει τη διάθεση. 
Παλεύοντας για κάτι, θα μου άλλαζε η ψυχολογία, κι έτσι έγινε», αποκάλυψε η τραγουδίστρια στο ΛΟΙΠΟΝ.

× ?

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

Σας άρεσε; Μοιραστείτε το!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 
close(x)

Lagrend creme