ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ STAN!!!!!!

Lagrend creme Lagrend creme
Ο Στράτος Αντιπαριώτης...κατάγεται από την Πάρο όπου μεγάλωσε και ξεχώρισε από τα πρώτα του σχολικά βήματα....

Η μουσική ήταν μέρος της ζωής του και σιγά σιγά ο Στράτος έγινε Stan ,γνωστός σε όλους ποια για τις επιτυχίες του ως τραγουδιστής και στιχουργός.
Είναι μόλις 23 ετών και από τους ποιο ελπιδοφόρους νέους στο είδος του με αμέτρητα Views στο You Tube όπως λένε και οι νέοι…Από την Έλενα Πολυκάρπου Ποιος είναι ο Stan τελικά ; Είναι ένας επιτυχημένος καλλιτέχνης και σε ποιο είδος μουσικής; Δεν μου αρέσει να κατηγοριοποιώ τη μουσική.
Όχι μόνο τη δική μου, αλλά γενικότερα. 
Υπάρχουν πολλοί καλλιτέχνες που έχουν βγάλει κομμάτια R&B και μετά έχουν κάνει διαφορετικές συνεργασίες και το έχουν «γυρίσει» σε κάτι τελείως διαφορετικό. Εμένα πάντα μου άρεσε να πειραματίζομαι και να ξεφεύγω, οπότε δε θεωρώ τον εαυτό μου τραγουδιστή R&B ή Pop ή κάτι συγκεκριμένο. 
Κάνω αυτό που με εκφράζει και απλά ελπίζω οτι ο κόσμος θα το αγκαλιάσει και θα το στηρίξει όπως έχει κάνει με τη δουλειά μου μέχρι τώρα! Πως ξεκίνησε το ταξίδι σου στην μουσική; Πριν από περίπου 2 χρόνια ήρθα στην Αθήνα, όταν ένας φίλος μου παραγωγός μου πρότεινε να δουλέψω μαζί του.
 Είχαμε ένα demo αλλά λόγω χρημάτων δεν βρίσκαμε κάποιον τραγουδιστή για να προχωρήσει το κομμάτι και προσφέρθηκα εγώ. Όταν άκουσαν το demo από την εταιρία, θέλησαν να με γνωρίσουν και κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα… 
 Το πραγματικό σου όνομα είναι Στράτος Αντιπαριώτης. Πως πρόεκυψε το όνομα Stan και ποιος είναι ο νονός; Έχει προκύψει από το συνδυασμό του STράτος και του ANτιπαριώτης. Ο νονός ήμουν εγώ, αφού το χρησιμοποιούσα για πολλά χρόνια όταν έκανα graffiti. Ήταν το tag μου. Τι θυμάσαι από τα παιδικά σου χρόνια στην Πάρο;
 Θυμάμαι την οικογένειά μου και τους φίλους μου μεγαλώνοντας. Ο τρόπος που ζει ένα παιδί στην Πάρο ή σε οποιοδήποτε νησί είναι πολύ διαφορετικός από την Αθήνα. Δεν ξέρω πως θα ήμουν αν είχα μεγαλώσει στην Αθήνα, σίγουρα πολύ διαφορετικός. 
 Πριν ασχοληθείς με τη μουσική σπούδασες κάτι σχετικό με την μουσική; Πριν ασχοληθώ με τη μουσική είχα ξεκινήσει να σπουδάζω κάτι τελείως διαφορετικό, ηλεκτρολόγος. Όμως, ήθελα από μικρός να ασχοληθώ με τη μουσική και χαίρομαι πάρα πολύ, που μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω το πρώτο μου βήμα, που με έχει οδηγήσει τώρα εδώ! 
 Πως έγινε η γνωριμία σου με τους Vegas και τον Bo και πως ξεκίνησε η συνεργασία σας; Το πρώτο κομμάτι που έγραψα ήταν το «Γιατί» για τους Vegas, στο ξεκίνημα της πορείας τους. Από εκεί τους γνώρισα και αργότερα άρχισα να γνωρίζω και περισσότερο κόσμο της μουσικής, που είχαν ακούσει τη δουλειά μου. Μπορώ να σου πω πως μέσα από τις συνεργασίες μου με τους Vegas και τον Bo, έκανα τα πρώτα μου βήματα και ως στιχουργός και ως τραγουδιστής.
 Έχεις δηλώσει ότι αν δεν ήταν ο Νίκος Βουρλιώτης κάποια στιγμή θα τα είχες παρατήσει. Για ποιο λόγο θα σταματούσες το ταξίδι σου στη μουσική; Πολύ πιθανό να είχα σταματήσει να ασχολούμαι με τη μουσική. Η εταιρία που συνεργαζόμουν τότε, ήθελε να με «σπρώξει» προς το λαϊκό τραγούδι και αυτό ήταν κάτι το οποίο δεν ήθελα να ακολουθήσω, ήθελα να κάνω αυτό που με εκφράζει.
 Θα συνέχιζα να γράφω και να τραγουδάω, αλλά θα το έκανα για μένα, δε θα το είχα κυνηγήσει. Ευχαριστώ τον Νίκο και όλους τους ανθρώπους που ήταν δίπλα μου τότε και με βοήθησαν να κάνω αυτό το οποίο ήθελα πραγματικά. Ποιες είναι οι μουσικές σου επιρροές; Από μικρός RnB άκουγα και προς τα εκεί προσανατολίζομαι ακόμα. Είναι η μουσική που με έχει κερδίσει και με εκφράζει απόλυτα, γι’ αυτό και οι μελωδίες μου και τα ακούσματα μου είναι RnB. 
Γενικά ακούω και άλλα είδη μουσικής, αλλά έχω μεγαλώσει με αυτό και μάλλον αυτός είναι και ο λόγος που το στυλ μου έχει εξελιχθεί έτσι μουσικά. Λόγω του νεαρού της ηλικίας σου και της αναγνωσιμότητας που σου ήρθε απότομα, πόσο εύκολο η δύσκολο είναι να το διαχειριστείς; 
 Για να είμαι ειλικρινής, είναι κάτι που ακόμα δεν έχω συνηθίσει. Πάω cinema με τους φίλους μου και ο κόσμος με αναγνωρίζει και μου ζητάει αυτόγραφο. Το καλό είναι οτι ο κόσμος που με γνωρίζει είναι πολύ ζεστός και μου δείχνει την αγάπη του για τη μουσική μου, οπότε μου περνάνε ένα πολύ θετικό vibe. Αυτό είναι που με κρατάει ζωντανό και μου δίνει τη δύναμη να συνεχίζω. 
 Νοιώθεις τυχερός που σε τόσο μικρή ηλικία κατάφερες να είσαι ένας επιτυχημένος στιχουργός και τραγουδιστής; Νιώθω πολύ τυχερός, σίγουρα! 
Είναι κάτι που δεν περίμενα να συμβεί. Το ήλπιζα και το ήθελα από πολύ μικρός, αλλά δεν μπορούσα πριν ενάμιση χρόνο που ξεκίνησα να φανταστώ το που θα βρίσκομαι σήμερα. Πραγματικά είμαι πολύ χαρούμενος που έχουν εξελιχθεί έτσι τα πράγματα! Αν σου γινόταν πρόταση με πολύ καλά χρήματα θα τραγουδούσες στα μπουζούκια; Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. 
Γενικά είμαι πολύ προσεκτικός με τις επιλογές μου και δε θέλω να κάνω κάτι που δε με εκφράζει, ακόμα και αν αυτό μπορεί να μου προσφέρει περισσότερα χρήματα από κάτι άλλο. Φροντίζω σε ότι κάνω να δίνω το 100% του εαυτού μου και να προσφέρω στον κόσμο το καλύτερο αποτέλεσμα. Πως ήταν η συνεργασία σου με τον Σάκη Ρουβά; 
 Ήταν κάτι που ήθελα πάρα πολύ και πήγε πολύ καλά! Το «Τώρα» ήταν ένα κομμάτι στο οποίο πιστέψαμε από την αρχή. Όταν τελειώσαμε το κομμάτι με τον Παύλο από τους Playmen ήμασταν σίγουροι οτι θα κάνει επιτυχία! Τι κρατάς από την περιοδεία σου στην Αμερική;
 Κρατάω τους ανθρώπους που γνώρισα και τους ανθρώπους που συνεργάστηκα. Κάθε μέρα ήταν και μια διαφορετική περιπέτεια για μένα. Τραγούδησα τα κομμάτια μου στην Αμερική, σε κόσμο που ήδη τα ήξερε και σε κόσμο που με έβλεπε για πρώτη φορά. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ θετικό και ήταν μια μοναδική εμπειρία για μένα! 
 Έχεις ονειρευτεί μια καριέρα στο εξωτερικό; Σίγουρα είναι κάτι που θα ήθελα πολύ. Ήδη έχω κάνει εμφανίσεις σε κάποιες χώρες τις Ευρώπης και στην Αμερική. Από όταν γύρισα δουλεύω πάνω στο καινούργιο μου υλικό, το οποίο σίγουρα περιλαμβάνει και κυκλοφορία στην Αμερική μέσα στο επόμενο διάστημα. Έχω αρκετή δύναμη μέσα μου και υποστήριξη από τον κόσμο και ελπίζω πως θα καταφέρω να συνεχίσω και να πετύχω τους στόχους μου!
 Θα ήθελες να γράψεις τραγούδια για κάποιους συγκεκριμένους τραγουδιστές; Υπάρχουν πολλοί καλλιτέχνες που θαυμάζω, Έλληνες και ξένοι. Θα ήθελα να συνεργαστώ με πολλά ονόματα της χώρας μας, αλλά μπορώ να σου πω οτι για μένα θα ήταν τέλειο αν μπορούσα να κάνω ένα κομμάτι με καλλιτέχνες όπως ο Dapy από τους N’ Dubz ή ο Lil Wayne.
 Είσαι ερωτευμένος; Είμαι πάντα ερωτευμένος! Δώσε μας μια ευχή για το entertv. Καλό καλοκαίρι, με αγάπη και περιπέτεια!!

× ?

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

Σας άρεσε; Μοιραστείτε το!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 
close(x)

Lagrend creme